sobota 7. dubna 2012

Něco jako "uvítání"?

305468_2071701877669_1398565743_32098976_971736_n_large
Ano, jsem to opět já a opět já.
Nehodlám tady o sobě psát nějaké přebytečné informace, které vám mohou být naprosto ukradené.
Určitě sem dám nějaký "seznamovací" článek a prostě jen tak začnu opět "blogovat".
V tomhle "oboru" se pohybuju .. od roku 2008. První blog na blog.cz jsem založila prvního dubna toho roku ;) (předtím sem měla nějaký ty estranky).
Na blogspotu jsem poprvé v životě (když to tak pozoruji, obávám se, že i naposled.) a je to tady uplně jiný! :D
Bože já VŮBEC nevim co, kde a jak.!
Budu se v tom teď asi tak nějak hrabat no ;)

Pokusím se udělat nějaký ty rubriky, třeba jednoduchej lay. Až se mi povedou tyhle "základní operace" napíšu nejspíš nějaký jednoduchý článek o sobě, napíšu adresu třem holčinám z minulýho blogu, kterým ji chci dát a napíšu ještě takovej "seznamovací" článek s mým okolím, jelikož tohle bude určitě jako ten minulý blog - "deníčkovka". Sem tam možná nějaká ta móda, pěkný obrázky, hudba .. moje oblíbené atd.

Třeba to tady jednou bude jako na mym zatim poslednim blogu, kde i bez "oblejzání blogů" bylo kolem třiceti lidí denně..
Teda pokud mi tady z toho dřív nej*bne!

4 komentáře:

  1. Já jsem tu také poprvé, takže s blogspotem ještě hodně bojuju. :D
    Ale myslím, že je lepší než blog, jde jen o zvyk. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju hodně štěstí, vypadá to tu slibně! :)

    OdpovědětVymazat